WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

zaterdag 25 februari 2012

Za 25 feb 21u

Hey,

Vanmorgen na het heerlijke ontbijt zij Kelly en ik vertrokken richting Grabouw. We moesten de auto een eindje van de Country club laten staan. De trailrun en de lite-wedstrijd lokten 1000 deelnemers. Morgen wordt hetzelfde aantal verwacht. Terwijl Kelly wat genoot van het zonnetje, verkende ik het laatste stuk van het mountainbikeparkoers nog eens. Op net geen 30 minuten stond ik met een tevreden gevoel terug aan het meer. Ik wisselde mij mtb voor mijn loopschoenen en liep het parkoers van de lite-afstand. Voor onze wedstrijd moet er nog iets meer in de bergen worden gelopen. Ook het loopparkoers staat me meer dan aan. Na het lopen nam ik nog een korte duik in het cola-kleurig meer.
De namiddag stond in het teken van rusten en het materiaal in orde brengen. Morgen iets na 6u vertrekken we naar de wedstrijd.
De wedstrijd is morgen te volgen op www.stilwatersports.com en op hun twitter.

Groetjes,

Kelly en Tim

Ps: vandaag was het tijdens de trainingen gem 32 graden. maximaal werd 36 graden gemeten.

Geen opmerkingen: