WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

donderdag 20 oktober 2011

Wo 19 oktober 21u20

Aloha,

Vandaag weer een lekker ontbijtje. Nadien heb ik wat gesleuteld aan mijn fiets. Ik bracht mijn wedstrijdwielen in orde en monteerde een nieuwe ketting op mijn fiets. Net als de voorbije twee jaar monteerde ik ook nu een "gouden" ketting. Een mens wordt er bijgelovig van. Kelly belde via Skype met het thuisfront. Rond 10u zijn we met z'n allen naar Kapalua gereden (5 minuutjes verder). In het Ritz-Carlton zijn Jim en ik onze racenummers gaan afhalen. Jim kreeg nummer 8, terwijl ik de wedstrijd zal afwerken met nummer 640. Bij de age-groups worden de nummers alfabetisch verdeeld, dus geen probleem. Al kreeg ik eerst nummer 440 mee, waardoor ik nog een terug kon. Na de registratie zijn Jim en ik nog eens gaan lopen op het loopparkoers. Jasmin en Kelly zijn ondertussen naar het strand (DT Fleming Beach) gegaan. Tijdens het lopen werd een gemiddelde temperatuur van 31 graden genoteerd, de maximale temperatuur was 33°C. En dan was het nog behoorlijk bewolkt. Na iets meer dan 50 minuten stonden we terug op het strand. We zijn dan terug naar de condo gekomen om iets te eten.
In de namiddag zijn we naar het aquaticcenter van Lahaina gereden. Jim en ik werkten er een laatste zwemtraining in het zwembad voor het WK af. Ook Jasmin en Kelly trokken baantjes. Voor de kenners: Jim en ik deden 5x100 yard in 1'08" vertrek om de 1'20".
Na de zwemtraining zijn we nog wat gaan kuieren in Lahaina.
Als afsluiter van de dag hebben we lekker gegeten. Een stukje Merlijn, pasta, gebakken tomaten met ajuin, broccoli en artisjok.

Groetjes,

Kelly en Tim













Geen opmerkingen: