WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

woensdag 27 april 2011

Wo 27 april 15u35

Hey,

Gisterenavond zijn we rond 20u30 gaan slapen. De lange reis had ons behoorlijk uitgeput. Maar voor we rustig konden gaan slapen hebben we nog even op gekko-jacht geweest. In onze ruime slaapkamer zat een kleine hagedis. Maar deze bleek veel sneller dan ons te zijn, dus werd het slapen met een gekko op eén van de muren. Aangezien hier geen gordijnen of rolluiken zijn wordt je automatisch waker als de zon begint te schijnen, rond 6u30.
Toen we gingen ontbijten (7u00), waren Jackie en Joel al op. Joel kwam iets later toe van zijn fietstraining. Na het ontbijt zijn Kelly en ik meegegaan naar het kantoor van Joel. Joel is procureur. Kelly en ik hebben dan een wandeling gemaakt in Christiansted. Heel veel is er niet te zien en de winkeltjes gaan ook maar open rond 8u30. Nadat we een koffie, een smoothie, een brownie en een muffin hadden gekocht en opgegeten, hebben we het fort van Christiansted bezocht. Dit werd gebouwd door de Denen. Rond 10u30 hadden we opnieuw afgesproken met Jackie aan het kantoor van Joel. De rest van de dag brachten we door aan het zwembad, wachtend op mijn koffer die om 13u30u lokale tijd geleverd werd. Straks ga ik mijn eerste training afwerken. Een looptraining van 45’ op het golfterrein hier vlak in de buurt. Terwijl ik ga lopen, zal Kelly het avondeten voorbereiden. Jackie en Joel gaan eten met vrienden en wij blijven hier, zodat mijn fiets geleverd kan worden.

Groetjes,

Kelly en Tim

Ps: het is 6u verschil met België.

Geen opmerkingen: