WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

dinsdag 26 april 2011

Di 26 april 16u30

Di 26 april 16u30

Hey,

na een lange trip van 36uur zijn we toegekomen in St Croix. Hier zal ik me de komende dagen voorbereiden op een nieuw avontuur: kwalificatie voor de Ironman van Hawaii.
Maar momenteel loopt het niet van een leien dakje. Toen we gisteren in Miami onze bagage gingen claimen, was mijn fiets er niet bij. Deze stond nog in Madrid. Hierdoor heb ik vannacht even waker gelegen. Na de overnachting in de Sofitel aan de luchthaven van Miami zijn we dan verder gereisd richting St Croix. Daar aangekomen, stelden we vast dat mijn gewone bagage er nu ook niet bij is. Dus hier sta ik dan in het paradijs, met m'n jeansbroek. Gelukkig logeren we bij heel toffe mensen, nl Jackie en Joel Holt. Jackie is ons komen ophalen op de luchthaven en heeft ons in hun woonst rondgeleid. Tijdens de rondleiding werden we al getrakteerd op een korte maar hevige regenbui. Kelly is zo onder de indruk van deze uitzonderlijke locatie, dat ze hier wil komen wonen.
Wat mijn bagage betreft kan ik al wat geruster zijn. Alles is gelokaliseerd en wordt morgenmiddag hier geleverd.

Groetjes,

Kelly en Tim

Geen opmerkingen: