WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

vrijdag 29 april 2011

Vr 29 april 9u






Hey,

Gisteren in de voormiddag is dan eindelijk mijn fiets toegekomen. Wat was het leuk om mijn P3’tje na 3 dagen terug te zien. Snel heb ik hem gemonteerd, zodat ik in de namiddag een korte fietstraining kon afwerken. Samen met Miranda Carfrae, de winnares van de Ironman Hawaii 2011, ben ik 1h30 gaan fietsen. Deze training gaf me een heel goed gevoel. De wind vond ik meevallen, van de warmte had ik weinig last en de hellingen ging ik heel vlot omhoog. Sommige zelfs op mijn grote plaat, vooraan dan toch.
Na de fietstraining kregen we gezelschap van enkele pro’s, nl Richie Cunningham (AUS) en Patrick Evroe (USA). In de late namiddag zijn Kelly en ik naar The Buccaneeer gewandeld. Dit is een knap hotel, met een golfterrein. Op dit golfterrein zullen we zondag twee ronden moeten lopen. Deze ronde is niet van de poes, want er liggen enkele offroad stukken in en een behoorlijke helling. Maar laat net dat mijn specialiteit zijn. (hihi)
Op de terreinen van The Buccaneer werd om 6pm een loopwedstrijd georganiseerd. Veerle Dhaese, de andere Belgische deelneemster nam hieraan deel. Achteraf hebben we nog wat gepraat.
Als avondmaal had Jackie pasta met kip en groenten gemaakt. We hadden het gezelschap van de neef van Jackie. Een tak van hun familie woont nog steeds in Luik.
Om 21u zijn we dan gaan slapen.

Vandaag is het rustig aan. Om 11u ga ik zwemmen op de plaats van wedstrijd en nadien naar de registratie. Vermoedelijk zullen we ook nog langs het koffiehuisje gaan voor een koffie en/of een lekkere smoothie. Vanavond gaan we met Miranda, Joel en Jackie eten in een lokaal restaurantje. Het leven van een pro is zalig.

Groetjes,

Kelly en Tim

Geen opmerkingen: