WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

zaterdag 30 april 2011

Za 30 april 8u45



Gisterenmorgen zijn Miranda Carfrae, Ritchie Cunningham, Patrick Evroe en ik gaan zwemmen op de plaats van de wedstrijd. Vanaf 11u was de haven afgesloten en konden de deelnemers zwemmen in het heldere maar woelige water. Maar voor Miranda en Ritchie in het water konden plonsen werden ze door verschillende mensen aangesproken om met hen op de foto te staan of voor een kort interview. Door de hevige wind was er redelijk wat golfslag, zeker het terugzwemmen was niet van de poes. Al ben ik heel tevreden van deze training. Ik kon vlot volgen bij Patrick en Ritchie. Miranda liet ik zelfs achter me. Het is natuurlijk nog maar training, maar het gaf een goed gevoel.
Na de zwemtraining zijn we met ons vijf gaan lunchen in een klein cafeetje. Kelly en ik namen beide een lekker slaatje.
Nadat we terug bij Jackie en Joel thuis zijn aangekomen, ben ik dan met de fiets naar de registratie gereden. Juist voor ik eraan kwam reed ik vooraan lek. Geen probleem, want het was maar met mijn trainingswielen. Bij de inschrijvingen kreeg ik een rode badmuts en startnummer 163.
In de late namiddag zijn Kelly en ik gaan wandelen naar een strandje hier in de buurt. Op het strand lagen kokosnoten. Het is me toch gelukt om de kokosnoot te openen.
’s Avonds zijn we met vrienden van Jackie en Joel gaan eten in een lekker restaurantje. Al hebben we wel het vermoeden dat ze niet veel gewoon zijn wat eten betreft.

Vandaag hebben we extra lang geslapen. Morgen moeten we om 4u25 opstaan, dus wat extra slaap kan nooit kwaad. Straks ga ik dan nog een korte fietstraining en een korte looptraining doen. In de namiddag dan wat rusten en de voeding voor morgen in orde brengen.
Vanavond gaan we met z’n allen eten bij de buren. Zij huisvesten ook enkele atleten.

Morgen vertrekken we hier om 5u15. Joel, Miranda en ik rijden met de fiets, terwijl Kelly en Jackie met de boot naar de start gaan. Om 6u moeten alle atleten op het eiland staan, waarop de start wordt gegeven. De pro’s starten om 6u30, terwijl ik om 6u37 zal starten.

Groetjes,

Kelly en Tim

Geen opmerkingen: