WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

zondag 18 oktober 2009

Zondag 18 oktober 8u30

Hey,

gisterenavond even geluk gehad. We hadden pasta met scampi's gemaakt en in borden gedaan. Toen ik de borden naar buiten bracht, scheurde één van de borden in twee. Gelukkig kon ik snel mijn voeten wegtrekken en heb ik enkel een snee in mijn vinger. Niet heel erg, maar 't kon erger zijn.
Vanmorgend wat langer geslapen. Er stond deze keer geen vroege training op het programma. Vanaf nu mag het wat rustiger aan, zodat ik goed uitgerust ben tegen volgende week zondag.
Straks na het ontbijt gaan we naar Ho'okipa in het noorden van het eiland. Dit zou één van de beste plaatsen op aarde zijn om te windsurfen en te kitesurfen. Dat wordt weer foto's nemen.
In de late namiddag staat er dan een rustige looptrainig op het programma. Nadien vermoedelijk nog wat naar het zwembad.

Groetjes,

Kelly en Tim

Geen opmerkingen: