WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

zondag 19 oktober 2008

Zondag 19 oktober 6u31

Aloha,

Gisteren zijn Yeray, Jim, Evline, Kelly en ik m 7u35 vertrokken vanuit Brussel. Via London en San Fransisco vlogen we op Kahului (Maui). Alles verliep heel goed tot we in San Fransico onze bagage moesten claimen. Alles was erbij, behalve mijn gewone koffer. Na wat rondvragen, kreeg ik een meldingsformulier mee, wat ik in Kahului moest afgeven. Om 18u30 plaatselijke tijd zijn we dan in Kahului geland. Aan het bureau van United Airlines konden ze me al vertellen dat mijn bagage vandaag rond de middag zal toekomen. En nu maar wachten.
Op de luchthaven zijn we onze huurwagen gaan halen. Een Chrysler Town&Country, 6 plaatsen en een hele vette motor. De auto is zo goed als nieuw, er staan 219 miles op. Als je hier rondkijkt, kom je snel tot de conclusie, dat het hier geen crisis is. Mits wat organisatie kregen we 3 fietskoffers, de bagage en onszelf in de auto. De 8 miles die we moesten doen gaan niet zo heel snel vooruit, aangezien je hier maar 40-45 miles per uur mag rijden. Waarom moetsen ze hier eigenlijk zo’n zware auto’s hebben?
Aangekomen in ResortQuest Maui Hill, merkten we al heel snel op dat het hetzelfde appartement is als vorig jaar. Om snel een vast ritme gewend te geraken, besloten we om voor 22u te gaan slapen. Om 6u beginnen de vogels te fluiten en komt de zon op, waardoor je nog moeilijk kan slapen.
Straks gaan we naar het ontbijt, wat ons door ResortQuest wordt aangeboden. Nadien zullen we inkopen gaan doen in de supermarkt.

Groetjes en tot een van de volgende,

Tim

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag Tim,

heel veel succes daar hé!

Groetjes, Ylke.