WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

zondag 26 oktober 2008

Zaterdag 25 oktober

Aloha,

De laatste dag voor de wedstrijd. Vanmorgen zijn Yeray, Jim en ik met de fiets richting Makena gereden. De dames reden met de auto. Yeray besloot zijn laatste fietstraining op de weg af te werken, terwijl Jim en ik nog een rondje op het oefenparkoers maakten. In de afdaling van het oefenparkoers probeerde een andere deelnemer mijn wiel te houden. In 2 bochten hoorde ik hem nog corrigeren, maar even later ging het mis. Ik hoorde hem volop remmen, maar hij belandde in de het gras. En ik reed niet eens voluit. Na de fietstraining reden we richting het strand, waar de dames ondertussen plaatst hadden genomen. Wat later werkten we onze laatste zwemtraining af. Een rondje van de wedstrijd was meer dan genoeg. Na het middageten en het middagdutje, maakten we ons materiaal in orde. Zo hoeven we ons morgen niet te haasten, want 6u zal al vroeg genoeg zijn. Als allerlaatste training deed ik nog een kort loopje van een 20-tal minuutjes. Straks volgt nog de briefing in het Maui Prince hotel.

Het volgend berichtje zal pas na de wedstrijd zijn. Hopelijk hebben jullie dan op internet al kunnen volgen hoe mijn wedstrijd is verlopen.
www.xterra.tv
De uitzending begint om 18u30, terwijl de start van de wedstrijd om 20u (winteruur) plaatst heeft.

Tot,

Kelly en Tim

Geen opmerkingen: