WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

maandag 22 oktober 2012

Zondag 21 oktober

Aloha,

Vandaag is het nog een weekje tot aan het WK Xterra. Na het ontbijt, dat zoals gewoonlijk bestaat uit veel fruit (appelsien, papaya, kaki en ananas) en muesli, zijn we naar DT Fleming beach gereden. Jim en ik met de fiets, Kelly kwam met de auto. Op het strand van DT Fleming zijn Jim en ik gaan zwemmen in de zee. Na het zwemmen hebben we onze klaargemaakt voor een simulatietraining. Dit betekende dat we zouden fietsen en lopen aan een hoog tempo en dit op het parkoers van de wedstrijd. Aangezien het een heel warme dag was, lag het parkoers er stoffig bij. Na een goede 20km raakte ik in een afdaling met mijn achterwiel een grote steen. Hierdoor was mijn achterband lek. Ook heeft mijn trainingswiel er een deukje bij. Snel stak ik een binnenband en konden we onze weg voortzetten. Na 1u40 mountainbiken kwamen we terug aan de auto. We wisselden onze fietsschoenen voor onze loopschoenen, plaatsten onze fietsen bij Kelly op het strand en begonnen aan onze looptraining. Na onze training, het was toen 13u20, zijn we terug naar de condo gekomen. Tegen het einde van de middag zijn we nog even naar het zwembad gegaan. Wat verkoeling kwam op het goede moment, want de training van vanmorgen en het warme weer, deden onze lichaamstemperatuur stijgen. Rond 17u30 zijn Kelly en ik naar Lahaina gereden. Jim bleef in de condo. Naar jaarlijkse gewoonte kuierden Kelly en ik wat langs de winkeltjes. Nadien zijn we gaan eten in het Hard Rock-cafĂ©. Het was zoveel, dat een “doggy-bag” van pas kwam.

Groetjes,

Kelly en Tim






1 opmerking:

Fred De Bruyne zei

Het ziet er goed uit daar Tim, ferme training achter de rug in combinatie met wat genieten en rusten. Maak er het beste van. Wij volgen jou (jullie).
Grtn Fred DB.