WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

maandag 21 mei 2012

Ma 21 mei 10u

Hey, gisteren was het een rustig dagje. Eerst wat langer slapen en nadien goed gaan ontbijten. Na het ontbijt heb ik mijn fiets in de fietskoffer gestopt. Nadien zijn Kelly en ik voor een laatste keer naar het Oak Mountain State Park gereden. We hadden wat sushi, tomaten, brood en beleg meegenomen en hebben gepicnicd aan het meer. Ons laatste broodje hebben we aan de vissen gevoederd. Rond 14u30 zijn we dan richtig het Regions-park gereden. Om 16u speelden de Birmingham Barons een wedstrijd baseball tegen de Montgomery Biscuits. In tegenstelling tot donderdagavond was dit een saaie match. De Barons hadden duidelijk wat last van de warmte. Voor het avondeten zijn Kelly en ik Koreaanse barbeque gaan doen bij Ginza. Heel leuk om te doen. Het eten wordt op de tafel klaargemaakt en er zijn heel veel bijgerechtjes. Vanmorgen waren we iets na 7u wakker. Ik werkte een looptraining op de loopband af, terwijl Kelly even naar het zwembad ging. Snel even douchen en naar het ontbijt. Achter het ontbijt hebben we onze koffers ingepakt. Straks om 13u25 stijgen we op richting Atlanta. Vandaaruit gaat het dan richting Zaventem, waar we op dinsdag om 8u30 zullen landen. Groetjes, Kelly en Tim

Geen opmerkingen: