WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

donderdag 25 oktober 2012

Woensdag 24 oktober

Aloha,

Vanaf vandaag 9u is de registratie opengegaan. Na het traditionele ontbijt (fruit, muesli, …) zijn we naar The Ritz-Carlton hotel in Kapalua gereden. Daar waren de mensen van de organisatie druk in de weer om alles in gereedheid te brengen voor zondag. Aan de inschrijving stond een heel lange rij. Iedereen wou als eerste inschrijven. Vanaf vandaag is het ook verplicht om het wedstrijdnummer te dragen tijdens de parkoersverkenning. Aan de inschrijvingstafel kreeg ik startnummer 296. Hopelijk brengt dit nummer me evenveel geluk dan 539 (2009) en 573 (2010). Na de registratie zijn Jim, Kelly en ik naar het strand van DT Fleming Beach gegaan. Jim werkte er een zwemtraining af, terwijl Kelly en ik wat genoten van de zon. Na de zwemtraining van Jim, maakten Jim en ik ons klaar voor een looptraining. We liepen het volledige loopparkoers en ik liep later nog 3km extra naar de condo. Na een verkwikkende douche was het tijd voor het middagmaal. Kelly had voor ons een lekkere Ceasar-salade klaargemaakt. Terwijl Kelly en ik na het middagmaal wat lazen, maakte Jim zich klaar voor een fietstraining. Kelly en ik zijn dan naar het strand in Kapalua gegaan. Op het strand maakte ik gebruik om een dutje te doen. Kelly las ondertussen een boekje. Rond 16u30 gingen we opnieuw naar de condo. Jim was ook al terug en lag ondertussen aan het zwembad. Kelly en ik besloten ook naar het zwembad te gaan en zwommen enkele baantjes om wat af te koelen. Het avondmaal was weer de moeite. Zalm, pasta, asperges, spinazie, wortelen en boontjes.

Groetjes,

Kelly en Tim


Geen opmerkingen: