WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

woensdag 24 oktober 2012

Dinsdag 23 oktober

Hey,

Vandaag was het weer een trainingsdagje. Na het ontbijt dat bestond uit veel fruit (kaki, dragonfruit, banaan, appelsien en papaya) hebben we ons klaargemaakt voor een combinatietraining fietsen en lopen. Ondertussen werd Kelly door het thuisfront gebeld via Skype. Rond 9u zijn Jim en ik dan vertrokken voor onze training. Kelly had zich goed ingesmeerd met zonnecrème en bracht de voormiddag door aan het zwembad. Tijdens het rustige fietsen bleek toch dat het niet mijn dagje was. Mijn versnellingen schakelden niet zoals het moest , ik ging op het einde van een afdaling onderuit en bovendien reed ik lek in de laatste kilometers. Zonder veel erg, alleen wat schaafwonden aan heup, elleboog en onderbeen. Na onze fietstraining deden Jim en ik snel onze loopschoenen aan die naast Kelly aan het zwembad stonden en begonnen we te lopen. Het was een korte, maar pittige looptraining met wat tempo’s erin. Na wat afkoeling onder de douche werden we getrakteerd op het spektakel van enkele spinnerdolfijnen. Tijdens het eten was het ondertussen zo warm, dat we alledrie de schaduw opzochten. Rond 14u30 zijn we naar het zwembad gereden. Het was er komen en gaan van de triatleten. Even passeerden we bij de fietsenwinkel (ook daar stonden de triatleten aan te schuiven), om nadien terug naar de condo te gaan. Terwijl Kelly in de keuken alles klaarmaakte, poetsen Jim en ik onze fietsen. Kelly schotelde ons tortilla’s, guacamole, tomaten, zure room, salsa, maïs-kolven, sla en kip voor. Weeral lekker gegeten.

Groetjes,

Kelly en Tim





1 opmerking:

KBL zei

Ook gewond aan je heup? Ik ook. Gisteren tijdens een superkitesessie gesneden aan mijn heup.

Wij hebben ook dolfijnen gezien, de echte tuimelaars. Was fantastisch.

Voor de rest ook alles ok hier.

Vergeet niet te rusten e, veel belangrijker dan die laatste pittige trainingen. De vorm is er, dus dat komt wel in orde

Tot binnenkort.

Kristof, Barbara & Lily