WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

donderdag 23 februari 2012

Do 23 feb 22u10

Hey,

Vandaag stond de verkenning van het fietsparkoers op het programma. Nadat we eerst een lekker ontbijtje hadden binnengewerkt zijn we vertrokken naar Grabouw. In tegenstelling tot gisteren waren er vandaag geen wolkjes in de lucht. Kelly genoot van het zonnetje, terwijl ik het mountainbikeparkoers verkende. Het parkoers bestaat uit brede paden afgewisseld met enkele leuke singletracks. Vooral het tweede deel van het parkoers is heel leuk en technisch. Na een 10-tal kilometer reed ik echter lek, ik plaatste een binnenband en kon verderrijden. Op iets meer dan 1h30 had ik het parkoers gereden. Na de training hebben we nog even aan het meer in de zon blijven zitten. Kort na de middag zijn we dan terug naar de b&b gekomen, waar we de rest van de dag aan het zwembad hebben doorgebracht. In de late namiddag heb ik nog een korte Loo training afgewerkt.
Voor het avondeten zijn we naar Henri's geweest. Dit is een van de betere restaurants in Somerset West.

Groetjes,

Kelly en Tim

Geen opmerkingen: