WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

zaterdag 16 oktober 2010

Vrijdag 15 oktober 20u



Aloha,

Vanmorgen zijn we de dag gestart met een gezond ontbijtje. Veel vers fruit (ananas, papaya, appelsienen en bananen), verder cornflakes, yoghurt, … . Rond 9u werden onze fietsen eindelijk geleverd. Wel werden ze aan de receptie afgezet, waardoor we toch een vijftal minuutjes moesten wandelen met onze fietskoffers. Rond 9u30 zijn we met z’n alle richting Makena Beach resort gereden. Hier heeft ook de wedstrijd plaats. Jim en ik hebben wat gezwommen in de zee. Zalige temperatuur van het water. Toen we op het strand zaten, hebben we twee schildpadden van heel dichtbij gezien. We stonden op een kleine 3 meter van hen vandaan. Een Amerikaan vroeg me of we zijn surfplank en peddel niet wouden gebruiken. Ik heb dit aanbod onmiddellijk aanvaard en ik was ook snel weg met de techniek. Alleen het draaien had ik nog niet echt onder de knie, waardoor ik soms in het water belandde.
Rond 12u zijn we terug naar de condo gereden. Wat eten en de fietsen in elkaar steken, want er stond een eerste fietstraining van 2u op het programma. Jim en ik gingen fietsen en de dames reden naar de winkels in Wailea.
Als afsluiter van de dag zijn Karen, Kelly en ik nog even naar het zwembad geweest. Spijtig genoeg kwam er een frisse wind opzetten, waardoor we wat sneller terug naar het appartement zijn gekomen.
Als avondmaal hebben Karen en Kelly weer iets lekkers klaargemaakt: Zalm op de grill, fettucini, boontjes en spinazie.

Groetjes,

Kelly en Tim




Geen opmerkingen: