WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

dinsdag 26 oktober 2010

Ma 25 oktober 21u45

Aloha,

Gisteren zijn Karen, Jim, Kelly en ik naar het Award-diner geweest. Zoals gebruikelijk is hier een buffet en de nodige podiums. Jim werd als 10de overall naar het podium geroepen, terwijl ik tweemaal naar het podium moest. De eerste keer voor de titel als Wereldkampioen Xterra bij de amateurs en een tweede keer voor de overwinning in mijn leeftijdscategorie. Na dit Award-diner was er de halloween-party. Voor de eerste keer in de vier jaar dat we hier al komen, hebben we ons eens verkleed. Kijk maar onderaan de foto’s. Het was echt leuk om de atleten en hun verwanten eens op een andere manier te zien.
Vandaag de day after is de vorm heel wat minder. Overal doet mijn lichaam pijn en zo te zien hebben we niet alleen wat slaaptekort, maar zijn we (Jim en ik) nog wat gewicht verloren. Maar dit zal er de komende dagen/weken wel bijkomen. Op facebook hadden enkele atleten afgesproken om naar een surfstrand te gaan. Wij daar heen, maar er was zoveel wind, dat we de auto niet zijn uitgekomen. We zijn dan maar naar een strandje in Kihei gegaan, waar het weer veel beter was. Na een tijdje besloten we om twee stand-up paddle-boards te gaan huren. Een heel leuke bezigheid zo na de wedstrijd, alleen spijtig dat mijn lichaam wou rusten. Na wat surfen, ben ik dan ook in slaap gevallen op het strand. Ondertussen was Jim met enkele andere Pro-atleten gaan surfen. Rond 15u30 zijn we terug naar de condo gekomen om wat te eten. Ook hebben we al wat gepakt, onze fiets zit al in zijn koffer, en de meisjes zijn ook al goed bezig geweest. Als afsluiter van de dag en van onze vakantie zijn we met z’n vieren gaan eten bij Fred’s. Dit is een Mexicaans restaurant in Kihei, zeker de moeite waard.
Morgen om 12u moeten we onze condo verlaten en om 17u54 stijgen we op richting Honolulu. Vandaar uit gaat het richting Newark, waar we een 7-tal uurtjes moeten wachten, om dan een laatste vlucht richting Belgiƫ te nemen. Donderdag om 7u45 landen we in Zaventem.

Groetjes,

Kelly en Tim

1 opmerking:

Cindy zei

Wat staan jullie mooi op de foto's!
Zowel op het podium, als op het verkleedpartijtje. Ziet er heel amuzant uit! :)

Wij kijken alvast uit naar jullie thuiskomst!

Vele kusjes!
Cindy