WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

zondag 11 oktober 2009

Zondag 11 oktober 10u




Aloha,

toen we vanmorgend opstonden, lazen we op internet dat de paus pater Damiaan heilig heeft verklaart. Het patertje van het Hawaiaanse eiland Molokai.
Vanmorgend om 7u vertrokken voor een fietstrainingske. Aangezien hier weinig echt kan ge-mtb-t worden, zullen de komende dagen mijn fietstrainigen op de asfalt plaats hebben. Ik ben richting Keauhou gereden. Iets voorbij Keauhou Bay was de baan afgesloten, ik vermoed dat de weg was onderbroken door lava, dus moest ik een ander parkoers zoeken. Snel besloot ik om dan maar de klim te nemen richting Vulcano. Dit is best een pittige klim. Goed om binnen enkel dagen eens goed op door te trekken.
Na de fietstraining dan een "fruitig" ontbijt en nog wat rusten. Straks gaan we vermoedelijk naar een mooi strandje. Vanavond om 18u is dan de award-ceremonie van de Ironman. Hier worden de atleten gehuldigd en is er een buffet.

Groetjes,

Kelly en Tim


Geen opmerkingen: