WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

donderdag 22 oktober 2009

Woensdag 21 oktober 19u30

Aloha,

vanmorgend na een goed ontbijt met veel fruit vertrokken naar het zwembad. We hadden er echter geen rekening mee gehouden dat op woensdag het zwembad maar opengaat om 10u, wegens extra schoonmaak. Dan maar even naar de Safeway inkopen gaan doen. Iets voor 10u waren we terug aan het zwembad en er stond al een rij ongeduldigen te wachten. Eén van hen was Eneko Llanos, heeft al 3 keer de dubbel (Ironman en Xterra) gewonnen. Vandaag zal ik hem 3 keer tegen komen. Na de zwemtraining terug naar de condo om een lunchpakket te maken en om de fiets in de auto te laden. Aangekomen aan het Makena Beach & Golf Resort (nieuwe naam van Maui Prince), snel gaan inschrijven, want zonder nummer mag je niet op het oefenparkoers. Ik kreeg nr 539. Hiermee zal ik het zondag moeten doen.
Het oefenparkoers is een deel van het loopparkoers, waarop getraind mag worden. De rest van het fietsparkoers mag niet verkend worden, aangezien dit over natuurdomein en privé-terrein loopt. Juist voor ik het oefenparkoers opdraaide, reed Eneko Llanos voor me. Ik heb 3 rondjes gereden en voelde al snel dat het goed zat.
Kelly was ondertussen al naar het strand getrokken, dus na de training snel het lunchpakket nemen en ook naar het strand. Ik llag nog maar 5 minuten op het strand en ook Eneko Llanos kwam eraan. Op het strand hebben we gelegen tot 16u, nadien nog even gaan afkoelen in het zwembad van het resort, want het is hier bakken. Volgens mij is er minder wind dan de andere jaren. Maar ik voel me er goed bij.
Nu een hapje eten: pasta met tomatensaus, kaas en een slaatje.

Groetjes,

Kelly en Tim

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja, Tim ge komt steeds dichter bij de grote dag. De komende dagen nog goed rusten en enkel de spiertjes nog eens losmaken ? Veel succes zondag, we zullen voor je duimen

Fam. Verheyen Naomi, Nathan, Stefaan en Ann