WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

vrijdag 9 oktober 2009

Vrijdag 9 oktober

Hey,


gisterenavond om iets voor acht vielen onze ogen bijna dicht. Snel een douche'ke en in ons bed. Het was ook de eerste nacht dat we behoorlijk hebben geslapen. Om iets voor 6 werd ik wakker. Wat gedronken en een duurloopje met een lege maag. Na 2km kwam ik Craig Alexander tegen uit de tegenovergestelde richting. Hij was relax aan het lopen. Mijn parkoers begon uit 6km op en 6km af, met als doel een negatieve split. Na 56' stond ik terug aan ons appartement. Daarna een ontbijtje en wat chatten met het thuisfront. Nadien naar het zwembad waar ik een lekker trainingske afwerkte. Nu wat rusten, eten en daarna foto'tjes gaan nemen aan de bike-check in.


Groetjes,


Kelly en Tim

Geen opmerkingen: