WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

dinsdag 13 oktober 2009

Dinsdag 13 oktober 10u

Hey,
vanmorgend iets voor 7u vertrokken voor een fietstraining van 2u. Conrad Stoltz (3-voudig wereldkampioen Xterra) had me deze week gezegd dat er in de buurt van de luchthaven wel wat offroad-tracks waren. Om daar te geraken, moest ik toch 40 minuten rijden. Toen ik nog maar net op de lava-ondergrond aan het rijden was, maakte ik een rare ontdekking. Er lag een Merlijn op de lava. Deze moet er al liggen sinds door een tsunami, aangezien hij op ongeveer een kilometer van de zee lag. Iets meer dan 20 minuten heb ik op de lava gereden, om dan terug te keren richting Kona.
Na de fietstraining een verfrissend doucheke en een fruitig ontbijt.
Rond 10u30 vertrekken we richting Hawi. Dit is het dorpje waar het keerput van de Ironman ligt. Onderweg zal ik mijn ogen de kost geven. Zo weet ik al wat me te wachten staat, moest ik hier ooit aan de start van de Ironman staan.

Groetjes,

Kelly en Tim

Geen opmerkingen: