WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

woensdag 21 november 2007

Wo 21 november

Hey,

hier nog eens een berichtje.

Vorig weekend zijn we met ons gezin naar Sun Parks in Mol geweest. Nu de twee zonen het huis uit zijn, was dit een moment waarop we het "zoals het vroeger was"-gevoel overdeden. Zaterdag hebben we een wandeling van 9km gedaan en nadien wat gezwommen in het verouderde zwembad. Zondagmorgend zijn Nathalie, Kristof en ik 9km gaan joggen rond de vijver. Het was de eerste keer dat ik ging lopen sinds mijn val. Het tempo was heel rustig en ik was dan ook heel tevreden dat ik geen last had van de knie.

Maandag- en dinsdagavond moest ik terug naar de kinesist. De herhalingen van de oefeningen werden wat opgedreven en de belasting werd wat zwaarder.

Gisterenavond ben ik dan nog een 45' gaan joggen. Weer had ik geen last van de knie. Het ziet er dus goed uit, zodat ik rustig kan opbouwen. Doel is om vanaf 1 december wat gerichter te beginnen tainen.

Groetjes,

Tim

Geen opmerkingen: