WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

zondag 28 oktober 2007

zo 28 oktober

Aloha,

gisteren alles in orde gebracht voor de wedstrijd van vandaag. 's Morgens met Jim nog even gezwommen op het wedstrijdparkoers. Na de middag wat gerust op het strand en daarna naar het forum waar vragen konden gesteld worden aan enkele pro's (Nico Lebrun, Michael Tobin, Eneko Llanos, Jamie Withemore, Melanie McQuaid). Nadien was het de race-briefing. De organisatoren verwachten dit jaar een verbetering van het wedstrijdrecord. De Plunch (afdaling) ligt er heel goed en dus snel bij, de Dustbowl (zandbak) is goed te berijden.

Momenteel is er geen wolkje aan de berg. Het belooft dus weer een heel warme dag te worden. Straks om 7u30 vertrekken we naar de wedstrijd. Om 9u (20u Belgische tijd) wordt dan de start gegeven van het WK Xterra 2007. Ik ga mijn ogen goed de kost geven, want op 19 oktober 2008 sta ik hier zeker aan de start.

Ha ja, mijn knie. De wonde is volledig dicht. Sinds gisteren draag ik de brace niet meer overdag, enkel nog om te slapen. Enkele malen per dag probeer ik mijn knie een aantal keer te buigen zo ver het kan.

Nu ga ik me klaarmaken.

Tot,

Tim

Geen opmerkingen: