WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

vrijdag 26 oktober 2007

do 25 oktober



Aloha,

vanmorgend hebben Jim, Michael en ik een zwemtraining afgewerkt in het openlucht zwembad van Kihei. Sinds gisteren is de korst van de wonde en hoef ik mijn knie niet meer in te tapen of af te dekken. Het was zalig zwemmen met het zonnetje op de rug.
Na de middag zijn we nar het Maui Prince hotel geweest. Daar heeft het hele Xterra-gebeuren plaats. Hier kwam de drang naar boven om toch te starten. Ik sta zelfs op de deelnemerslijst. Na de briefing kwam Melanie McQuaid vragen wat ik had gedaan en of ik zondag zou deelnemen. Ik heb haar gezegd dat ik dit jaar niet, maar zeker volgend jaar deelneem.
We hebben de voorlopige kalender van 2008 te pakken:
- 1 juni Italiƫ
- 21 juni Wales
- 28 juni Tsjechiƫ
- 6 juli Frankrijk
- 16 augustus Denemarken
- 23 augustus Oostenrijk
- 13 september Duitsland
- 19 oktober Hawaii WK
Ik ga zoveel mogelijk van deze wedstrijden proberen mee te doen.

Allez, we gaan nu slapen.

Groetjes,

Kelly en Tim

Geen opmerkingen: