WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

zaterdag 23 februari 2013

Zaterdag 23 februari

Hey,

vanmorgen hebben we een laatste keer lekker ontbeten in Beautiful View. Hoewel het wat bewolkt was hebben we dit toch buiten gedaan. Maar tegen dat we gedaan hadden met het ontbijt, begon de zon al te schijnen. Na het ontbijt hebben we nog wat gepraat met Jeff en hoe ze het leven hier in Zuid-Afrika aanpakken. Rond 10u30 heb ik me dan klaargemaakt om te trainen. Ondertussen waren de wolken zo goed als verdwenen en kon de zon volop haar gang gaan. Kelly genoot dus wat van het goede weer aan het zwembad. Ik fietste en liep een beetje om de spieren op spanning te zetten voor morgen. Na training en een douche, was het tijd om in te pakken en om afscheid te nemen van Beautiful View en van Marianne en Jeff. Zij zijn nog maar sinds juni 2012 bezig, maar doen het heel goed. Van Beautiful View reden we slechts enkele kilometers verder naar Hottentots View. Hier bij Josianne en Yvo brachten we vorig jaar onze vakantie ook door. Josianne verwelkomde ons met open armen en iets later kwam Yvo ons ook verwelkomen. Nadat we ons hadden geïnstalleerd en ik mijn fiets "wedstrijdklaar" had gemaakt, hebben we nog even aan het zwembad gezeten. Rond 16u30 zijn we vertrokken richting Strand. Op het brede strand hebben Kelly en ik even gewandeld. Door het heldere weer hadden we een mooi zicht op Cape Point. Voor het avondeten zijn we naar Primi Piatti gereden. Dit is een eenvoudig, maar lekker restaurant met zicht op de golfbaan en op de Helderberg.

Morgen is het vroeg opstaan. Rond 6u zullen we naar Grabouw rijden. Om 8u30 (in België 7u30) wordt de start gegeven van Xterra South-Africa. Ik start met nummer 501 bij de pro's. Dit jaar zal ik alle Xterra's als Pro afwerken.
De wedstrijd is niet live te volgen, maar jullie zullen het resultaat morgenavond kunnen lezen.

Groetjes,

Kelly en Tim

Geen opmerkingen: