WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

maandag 25 februari 2013

Maandag 25 februari

Hey,

Gisterenmorgen zijn Kelly en ik om 6u opgestaan. Snel ons klaarmaken en richting Grabouw vertrekken. Josianne van Hottentots View had een ontbijt-lunchpakket voor ons klaargemaakt. Aangekomen in Grabouw, moesten we een eindje van het meer parkeren, waardoor Kelly al een ochtendwandeling had. Ik bracht mijn fiets volledig in orde (bandenspanning, druk op voorvork en druk op achterdemper bijregelen). Aangekomen aan het meer plaatste ik al mijn spullen in de wisselzone. Om 8u10 maakten we ons klaar om naar de start te gaan. Ondertussen was het al redelijk warm aan het worden. Eventjes dook ik in het meer om wat los te zwemmen. 10 minuten voor de start moesten we allemaal uit het water komen voor een laatste briefing. Om 8u30 werd de start gegeven. Met meer dan 700 deelnemers doken we in het meer. Rond de 25-30ste plaats kwam na 1500m uit het meer. Snel wisselde ik mijn wetsuit voor mijn mountainbike. In de eerste kilometers kon ik al enkele deelnemers inhalen. Toch besloot ik nog niet voluit te gaan. Voor me zag ik een groepje van 5 atleten rijden. Ik reed mijn eigen tempo en iets voorbij halfweg, had ik al enkele te pakken. Als 11de algemeen en 10de pro kwam ik de wisselzone binnen. Samen met een Zuid-Afrikaanse pro, Brad Weiss, begon ik aan het lopen. Halfweg liep ik op de 9de plaats. Rond km 7 was ik opgeschoven naar de 7de plaats. In de laatste kilometers kwam er toch nog een deelnemer opzetten, maar ik kon hem gelukkig afhouden. Als 7de bereikte ik de finish, maar door de diskwalificatie van Conrad Stoltz, werd ik 6de. Ondertussen was het zon warm, dat we niet meer in de zon konden blijven zitten.
Rond 16u zijn we terug aangekomen bij Hottentots View. Even naar het zwembad en dan ons klaarmaken om in Kaapstad te gaan eten. We aten bij Karibu met zicht op de Tafelberg.
Vandaag is het onze laatste volledige dag. Het wordt genieten van het mooie weer, want in België zou het nog steeds winter zijn ;-)

Groetjes,

Kelly en Tim

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hej, proficiat Tim ! "PRO..." klinkt goed hé. 6e overall, formidabel toch. Geniet er nog maar van, en tot binnenkort.
Christof

Joeri Deleebeeck zei

Sterk gedaan Tim!

Anoniem zei

Basically remarkable advertisment! I seriously really enjoyed browsing the item, tonsil stones you will be a great author.I will make sure you save your items your blog Satellite direct and definitely will generally returning when you need it. I must motivate you'll continue your own very good reports, possess a excellent holiday penis advantage review saturday or sunday!

Anoniem zei

Solid state lighting does not have any moving components inside
it. 4 (blue) - to enhance wisdom and imagination,
emotions, calm the anger. These chips directly convert electricity to light without
the use of a filament or glass bulb.

Here is my web blog; LED Deckenleuchten