WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

donderdag 17 mei 2012

Wo 16 mei 21u45

Hey, Vanmorgen na het ontbijt zijn we bij Subway een broodje gaan halen. Voor Kelly een grootje van 6" en voor mij een footlong. Nadien zijn we richting het Oak Mountain State park gereden. Kelly zou er genieten van het mooie weer (net geen 30 graden en heel veel zon) en ik zou er een aantal trainingen afwerken. Bedoeling was om eerst het fietsparkoers af te leggen, maar dit was nog niet volledig bewegwijzerd en in dit grote park is dit wel nodig. Dus ben ik maar teruggereden en heb ik eerst het loopparkoers lopend verkend. Dit is vrij snel, maar toch leuk. Om 10u30 ben ik vertrokken om het mountainbike-parkoers af te leggen. Na 1h20 stond ik terug aan de start en had ik het ganse parkoers met zijn vele singeltracks, maar ook enkele pittige klimmetjes en enkele technische passages afgelegd. Nadat we de lekkere broodjes hadden opgegeten, heb ik nog even gezwommen in het meer. Het meer is 24 graden warm en ook Kelly heeft er wat in gezwommen. Rond 15u30 zijn we opnieuw vertrokken richting ons hotel. Onderweg hebben we nog een lekkere Frappucinno gedronken. Voor het avond eten zijn we wat verderop naar een sush-restaurant gegaan. Morgen kunnen we ons registreren en kan het aftellen naar de wedstrijd echt beginnen. In de late namiddag gaan Kelly en ik dan richting Birmingham, waar we naar een baseball-wedstrijd van de Barons gaan kijken. Groetjes, Kelly en Tim

Geen opmerkingen: