WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

zondag 23 oktober 2011

Za 22 oktober 13u

Hey,



vandaag is het de dag voor de wedstrijd. Traditioneel worden dan alle spieren even op spanning geplaatst. na het ontbijt hebben Jim en ik een combinatietraining van fietsen en lopen afgewerkt. Toen we even naar de wisselzone reden, werden we aangesproken door een deelneemster. Zij kende me niet echt van de wereldtitels, maar wel van "the brothers in Auron". Enkele jaren geleden stonden mijn broer en ik samen aan de start van de Xterra in Auron (Frankrijk). Ondertussen is mijn broer al een tijdje gestopt met zelf triatlon te doen en is hij nu vooral bezig als zwemtrainer bij GBZ en als beginnend triatlon-trainer. Dankzij zijn zwemtrainingen, zal ik (hopelijk) morgen in staat zijn om een goed zwemonderdeel af te werken.

Juist voor de middag zijn we ook nog even gaan loszwemmen in de zee. Het water was heel helder en er was weinig golfslag.

Straks ga ik alles in orde brengen en nog wat rusten. Om 17u worden we verwacht op de briefing en het buffet.


Dit is waarschijnlijk het laatste berichtje voor de wedstrijd. De wedstrijd is morgen te volgen op:





Groetjes,

Kelly en Tim




1 opmerking:

Inez Renaat zei

Veeeeeeel succes morgen en aub zijt voorzichtig Wij hopen te kuinnen volgen hier op de pc dikke dikke xxxjes Inez en Renaat tot in Belgie