WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

zaterdag 19 mei 2012

Vr 18 mei 20u45

Hey, Vandaag de dag voor de wedstrijd zijn Kelly en ik naar het Summit-shoppingcenter gegaan. Kort voor de middag waren we terug in het hotel en heb ineen dutje gedaan. Nadien zijn we een slaatje in The Fresh Market gaan kopen. Stilaan wordt dit onze favoriete winkel. Ons slaatje zijn we in het Oak Mountain State park gaan opeten. Na het middageten ben ik nog even gaan mountainbiken. Ik wou het laatste deel van het parkoers nog eens verkennen. Gisteren was ik een beetje fout gereden. Na het fietsen ben ik nog even in het meer gedoken om het wedstrijd-rondje te zwemmen. Vandaag was het weer zo lekker warm, dat Kelly ook een duikje in het meer nam. Om 16u was er de briefing. Niets speciaals, alleen dat het verplicht is om de nationale kledij te dragen. Dus geen Atriac-trisuit, maar wel een Belgische trisuit. Na de briefing ging het terug richting het hotel. Aangezien ik nog wou loslopen, heb ik dit op de loopband in het hotel gedaan. Nog nooit vond ik lopen op de loopband zo leuk. Is de conditie zo goed? Om 18u werden we verwacht voor de openingceremonie en de pastaparty. De Amerikanen zien alles groot, maar ze slagen toch niet altijd in hun opzet. Voor we gaan slapen nog alles klaarleggen. Morgen om 5u30 gaat de wekker af. De start wordt om 8u05 gegeven. Groetjes, Kelly en Tim

Geen opmerkingen: