WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

zondag 19 februari 2012

Zo 19 feb 21u30

Hey,

Gisterenmorgen zijn Kelly en ik vertrokken richting Zuid-Afrika. Van Brussel vlogen we naar London Heathrow, maar de piloot had duidlijk wat teveel getankt. We draaiden een 3-tal rondjes boven London. Tijdens het landen konden we de monumenten, zoals de Big Ben, de Goldengate Bridge en het reuze rad bewonden. Op London Heathrow moesten we nog zeven uur wachten eer we konden inchecken richting Kaapstad. Voor het eerst vlogen we met Virgin Atlantic, dit is zeker een aanrader. Na een vlucht van bijna 12 uur arriveerden we in Cape Town. We moesten nog een dik uur aanschuiven voor we het land binnenmochten. In Begie kom je ook zomaar niet binnen. Gelukkig hadden we snel een auto, de mensen van onze b&b hadden dit perfect geregeld. Van de luchthaven moesten we een kleine 40 minuten rij den naar Somerset West. Hier zullen we de komende dagen verblijven. Onderweg zagen we kilometers aan een stuk niets anders dan krotwoningen naast de autostrade. Maar toch staat op bijna ieder krot een satelietschotel. Het ontvangst in de b&b was super. Nadat ik mijn fiets monteerde en Kelly even aan het zwembad lag (het was hier vandaag 32 graden en geen wolkje te bespeuren), zijn we iets gaan eten bij Primi. Heel lekker en supergoedkoop. Morgen staat er voor mij een fietstraining op het programma. Kelly blijft wat aan het zwembad. In de namiddag gaan we dan wat toeristen.

Groetjes,

Kelly en Tim

Ps: voorlopig kan ik geen foto's op de blog plaatsen.

Geen opmerkingen: