WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

zaterdag 23 oktober 2010

Vr 22 oktober 19u

Aloha,

Vanmorgen zijn Kelly en ik met de Dodge Charger een toertje gaan maken op het eiland. Karen en har ouders gingen wat snorkelen aan een strandje met schildpadden. Jim bleef in de condo en heeft nog een laatste combinatietraining afgewerkt. Onze trip liep langs de kustweg tussen Lahaina en Kahului. Onderweg hebben we een wandelingetje gemaakt in een klein regenwoud. Hier kon ik het niet laten om even de aap uit te hangen. We zijn gestopt om enkele foto’s te nemen en om bananenbrood en gepelde kokosnoot te kopen. Iets na de middag zijn we gestopt in Kahului en hebben we in een natuurwinkel wat lekkers te eten gekocht. In de winkel kon je wraps, sandwiches, pasta’s, slaatjes en dergelijke krijgen. Alles smaakte om te lekkerder. Na het eten zijn we nog even naar Ioa Valley gereden. Maar aangezien we om 15u hadden afgesproken om samen met Jim te gaan zwemmen, zijn we hier niet gestopt. De laatste zwemtraining in het zwembad van Kihei was kort, maar verliep heel soepel. Samen met Jim deed ik 5x100yard (1 yard = 0,9144m). We zwommen deze in 1’08”, wat juist geen 1’15” per 100m is. Tijdens de training feliciteerde Jim me met deze tijden, ze laten het beste hopen voor zondag. Na de zwemtraining maakte ik samen met Jim nog een filmpje over de Tomac mountainbike van Jim. Kwestie van zijn sponsors tevreden te stellen.
Op het menu voor vanavond staat kip op de grill, rijst, paksoy, paprika, worteltjes en andere lekkere groenten.
Morgen is de laatste dag voor RACE-DAY, toch staan er nog twee korte trainingen op het programma, nl. zwemmen in de zee en nog een rondje met de mountainbike op het oefenparkoers. ’s Avonds gaan Jim en ik naar het “Nights of Champions”-diner.

Groetjes,

Kelly en Tim

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Tim en Jim,
jullie maken ons jaloers en we zijn benieuwd naar jullie prestaties. enkel een vraag, via welk kanaal kunnen we jullie volgen? live??? via Xterra site niet te vinden dacht ik.
veel succes en dat jullie van pech gespaard mogen blijven, dan zitten TOP prestaties er zeker in. enwie weet vervolg op vorig jaar...
Gert Beyers