WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

vrijdag 22 oktober 2010

Do 21 oktober 20u

Hey,

Vanmorgen zijn Karen, Kelly en ik om 7u30 naar Makena gereden. Gisteren zei een verkoopster in een winkeltje, dat er ’s morgens dolfijnen aan het strand in Makena kwamen zwemmen. Maar hoever we ook keken, er waren geen dolfijnen te bespeuren. Gelukkig konden we al van de vroege zon genieten. Rond 9u kwam Jim naar het strand, hij had eerst zijn fiets aan bij de fietsenmaker afgegeven, aangezien hij problemen had met zijn voorrem. Samen met hem heb ik nog wat gezwommen in de zee. Kwestie van wat gevoel te krijgen met de zee op het uur van de wedstrijd. Het gevoel was heel goed. Iets voor 12u was de fiets van Jim klaar. Hadden we het juiste materiaal bijgehad, dan hadden we het sneller kunnen fixen. Maar ja, we kunnen niet alles meebrengen, hé. Ondertussen waren de ouders van Karen ook naar het strand gekomen en zijn Jim en ik gaan fietsen. Op het oefenparkoers was het behoorlijk warm. Mijn hartslagmeter registreerde een gemiddelde temperatuur van 33°C. Tijdens de fietstraining heeft Jim een filmpje gemaakt. Mee info hierover volgt later. Na de fietstraining is iedereen naar de condo gekomen om wat te eten. Later zijn Karen, haar ouders en Kelly naar de winkels in Kihei geweest. Jim en ik zijn nog even gaan loslopen over Big Beach, Spooky Forest, Black Sand en de lavarotsen. Dit zijn de laatste kilometers van het loopparkoers. Om 17u zijn Jim en ik naar de Pro-meeting geweest. Ik ben dan geen Pro, maar als World Champion mag ik er gerust bij. De rest van de avond zal bestaan uit het avondeten en wat nakaarten.
Morgen neem ik een rustdagje. Hoogstwaarschijnlijk gaan Kelly en ik een rondrit maken langs Lahaina en Iao Valley. Onderweg is onze jaarlijkse stopplaats het standje met het bananenbrood.
Groetjes,

Kelly en Tim

1 opmerking:

Christof Vanbossel zei

Hallo SuperChamp ! Weerom erg leuk om je verslagen te lezen Tim, we leven hier erg met je mee, met jawel, een zeker vorm van sportieve jaloezie ... Het gaan inschrijven als World Champion moet je ongetwijfeld toch wel wat doen! Heb je de concurrenten al kunnen inschatten? Stilletjes aan komt het weer dichterbij, probeer nu maar geen zotte dingen meer, zoals body surfen of zo ;-) Geniet nog wat van de prachtige omgeving, van het lekkere eten, en van elkaar ! Wij "Zwat-ters" vertrekken volgende vrijdag op atletiek-stage naar Port Zeelande, een klein verschil met Hawaii, maar 't is ook buitenland hé ... Alvast van ons allen een prachtige wedstrijd toegewenst ! Geloof in jezelf, en zorg dat we vanaf volgende week weer met een wereldkampioen in 't bos kunnen trainen :-)) Have fun !!
Christof en co.