WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

woensdag 14 oktober 2009

Woensdag 14 oktober 10u

Aloha,

vanmorgend om 6u50 vertrokken voor mijn voorlopige laatste looptraining op Big Island. Als ik hier ooit nog eens loop, zal het vermoedelijk voor de Ironman zijn. Op het programma stond een duurloop met 3x2' tempo tussenin. Ik ben blijkbaar aangepast, want het tempo dat ik liep was gelijk aan dat van thuis.
Voor het ontbijt heeft Kelly nog wat geskypet met het thuisfront. Het ontbijt bestond uit sinaasappelsap, toast, cornflakes met "low fat-milk", bananen en appelsienen.
Na het ontbijt heb ik nog wat gechat met mijn broer en enkele supporters in Belgiƫ. Daarna was het tijd om al wat in te pakken. De fiets was het eerste wat in de koffer ging, aangezien ik hier op Big Island dit jaar niet meer ga fietsen.
Straks staat er nog een zwemtraining op het programma en vanmiddag wat rust. Later gaan we dan nog wat naar het strand. Misschien neem ik de bodyboards die hier in de kast staan wel mee.
Vanavond gaan Kelly en ik eten in een restaurantje.

Groetjes,

Kelly en Tim

Geen opmerkingen: