WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

vrijdag 9 november 2007

vr 9 november


Hey,

het is een tijdje geleden dat ik nog iets heb geschreven, maar dit nieuws wou ik jullie zeker vertellen.

Gisterenmiddag moest ik opnieuw naar het ziekenhuis voor foto's en een bezoek aan de dokter. Ik heb mijn brace onder de arm genomen en ben naar het ziekenhuis gereden. Op de parking heb ik dan mijn brace aangedaan. Ik had ze sinds onze thuiskomst van Hawaii opzij gelegd en niet meer gedragen.
Eerst even onder de scan voor foto's. Zowel met gestrekt als met een gebogen been. Nadien bij de assistent van de dokter. Ik moest hem even vertellen wat er juist was gebeurd. Ik vertelde hem alles en zei er ook ineens bij dat ik de brace al een week niet meer had gedragen. Op de foto's bleek dat de knieschijf mooi aan elkaar was gegroeid. Na wat geduw en getrek aan mijn knieschijf vroeg ik aan de assistent wanneer ik terug mocht sporten. Van de assistent mocht ik al zwemmen, fietsen en lopen, maar alles voorzichtig. Toen de dokter binnenkwam en deze ook wat duwde en trok aan mijn knieschijf, zei deze dat ik al mocht zwemmen, fietsen en aquajoggen, maar nog niet mocht lopen. Best nog 3 weken wachten. Vanaf maandag moet ik ook 3x per week naar de kinesist en dat gedurende 6 weken.
Aangezien mijn knie voor 75% terug in orde is, zal ik maandag ook terug gaan werken.

Gisterenavond kon ik dan niet wachten. Ik heb mijn mtb uit de garage genomen en ben een uurtje naast de joggers van Atletica gaan fietsen.

Vanmorgen om 8u30 ben ik dan gaan zwemmen en gaan aquajoggen.

De "honger" is groter dan ooit tevoren.

Groetjes,

Tim

Geen opmerkingen: